Fullt Upp

Ja nu blev det sådär många dagar mellan bloggarna igen! Jag är dålig bloggare. Inte bra!!

Tisdagen var till en början helt ägnad åt mina föräldrar som firar 30 årig Bröllopsdag!! Det är inte illa det inte!
Men fick rycka in och jobba en sväng för stackars Sara blev sjuklig!
Kom iaf hem vid 5 och fick reda på att planerna hade ändrats. Blev inge restaurang utan det blev picnic vid ornässtugan!
Jag slukade lite pizza och som vanligt när jag ätit så somnade jag inom 10 minuter, Vet inte vad jag har för fel egentligen men men. Hade iaf ett bäst uppvacknande! Lilla pyran satt på mitt bröst och drog mig i näsan! Hur mysigt är det inte att vakna av något sånt! (en gång iaf).
Seeen iaf så begav vi oss mot ornässtugan och picnicen kunde börja, det blev skåla i champagne och det var framdukad en buffe som inte gick av för hackor. Paj, Kycklingvingar, sallad, såser, oliver, melon, vindruvor och massa gott! Inget nytt att jag pratar mat men det va riktigt gott! Hade en väldigt trevlig kväll i solskenet och med bra sällskap! Inte ens getingarna kunde förstöra stämningen!



Nu är det ju inte lätt att få 6 stycken hungriga att sitta still när man tar bild men såhär såg det ut iaf!
Pyran sov mest i början men när det började vankas melon då var det nån som ville va med! 



sen avslutades tisdagen med lite nattlig promenad på sportisfältet och sitta på en bänk i mörkret. Inte fel det heller!


Onsdag Va tänkt att bli en relativt lugnt dag men då vare Chefens tur att bli sjuklig så då fick jag rycka in igen! Fast jag han få lite värmeslag i solen innan så det va ju lugnt. Totalt händelselös jobbdag. Inte mycket folk på kupolen när det är 25 - 30 grader ute. Kanske inte så oväntat!
Men han iaf med bio på kvällen! Will Smith som försupen superhjälte i  Hangock. Helt okej film faktiskt. Sällskapet va också bra! Men verkade som man skulle sett Batman, det gjorde då alla andra. Men det får bli ikväll istället!!!
Blev även en sen natt det här med lite sitta bänk i mörkret men jag klagar inte

Torsdag blev en lugn dag. Han sola i nästan 5 minuter innan det började åska och blixtra och tokregna!
Det är väll lika bra jag lägger upp en bild på hur mycket det regnade när jag ändå håller på!

Ja sådär såg det ut iaf. Väldans roligt. Men ett "litet" samtal med Rickard och plötsligt va både åska och regn borta!
Han med att spela lite SSBB och Foppseluringen kom och snodde min projektor, tror han skulle sälja den på ebay!
Sen va jag på det bästa personalmötet jag varit på. Det innehöll (inte i kronologisk ordning).  Sexskämt, Skittles, Coke, Soul Calibur 4, Buzz och lite allvar! Bra grejer!!
Sen blev det sitta på bänk och ha trevligt i mörkret igen! man kan ju börja undra om jag är en nattuggla! Det gör nog tanten i lägenheten brevid iaf!

Idag Fredag ska jag försöka shoppa bort lite huvudvärk och dumma tankar. Soul Calibur står iaf på inhandlingslistan! Sen vore ju ett par nya skor och en tröja inte helt fel. Kanske lägger upp bilder på shoppinglyckan sen! Fast då är ju risk att nån påpekar att jag inte bloggar mode och skor, men jag tar nog risken! Ikväll hoppas jag få se Batman också. Vore ju dunders måste jag säga!


Idag blev det ingen bild på Patrik men skriv en kommentar vilken pose ni tycker han ska ha på nästa inlägg så ska jag försöka fixa!

Kommentarer
Postat av: lys

kanske är Agda 73 som bor bredvid, tänk på det nästa gång.

2008-08-01 @ 12:43:10
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0