Jag = Sportnörd

OS tider är strålande tider. Under OS kan man verkligen kolla alla sporter. Spelar ingen roll om man ens har kollat på en gren dom senaste fyra åren, nu sitter man ändå klistrad framför tvn och missar inte en minut mer än nödvändigt. Är det bara jag som känner så?
Idag tog Sverige sin andra silvermedalj även denna gång i cykel. Gustav Larsson slog till och som han gjorde det. Riktigt bra kört. Sista kilometern till mål höll han ca 80km/h, Då gäller det att man inte är osäker för då kan man sitta som en smäck i kinesiska muren!
Våran egen Lassi Karonen tog sig vidare till final idag också!!! Håller alla tummar jag har för att han ska få ta en medalj.

Det är lite jobbigt för jag kan inte äta när det är svenskar som tävlar. Jag lever mig in så mycket i det att jag glömmer bort det. Har nästan kommit försent till jobbet två dar i rad nu pga det!
Bra kommentatorer och nånting spännande så är det ju kört! Då sitter jag där med tårar i ögonen och gåshud över hela kroppen.
 Ett bra exempel på när jag blir lite besatt förutom när det går bra för svenskar är ju faktiskt Michael Phelps jakt på 8 Guld i simmningen. hittils har han tagit 5 stycken och 4 Världsrekord om jag inte minns fel!

Jag skulle kunna skriva om det här hur mycket som helst men då missar jag Nigeria - USA i fotbollen så jag tänker sluta nu. Men ska börja uppdatera lite bättre tror jag.



Kommentarer
Postat av: emelie

Tjeeeeeenare CC!

Spelar poker på Facebook, har inte vågat mig på att spela riktig nätpoker än. Sen spelar jag på en klubb i Hedemora och sen på klubben i Borlänge. Var där igår, spelade i 11 timmar, sen svimmade jag. Ja då, nya dator fungerar utmärkt. Hur är det med dig då? Läst lite i din blogg, haha roliga bilder du har.

2008-08-13 @ 13:31:16
URL: http://procasa.blogg.se/
Postat av: ql_as

ska du vara i butiken imorgon kväll??? ska och kolla på lägenheten kl:18 kanz tittar förbi efter det om vi ska in nåt på kupolen.

2008-08-13 @ 19:42:30
URL: http://qlas.blogspot.com
Postat av: Palle

Haha, phelps e ju bara löjlig, så jävla dopad kille, inget snack om saken.

Däremot kan ja hålla me om kommentatorerna, Chris Härenstam är fanimej världens mest kunniga och bästa kommentator ever! Kommer ihåg när han satt o kommenterade typ u16-fotboll på eurosport, och hade koll på exakt varenda spelare, han är bäst, efter mej o cc förstås :D Varför är du inte online på msn?

2008-08-13 @ 22:19:43
Postat av: CC

yees jag jobbar imorn kväll så kika in du.



Chris har röjsår! U16 kan väll alla om? :D

jag är online på msn, men du svarar inte din fjant :P

2008-08-13 @ 23:48:41
URL: http://randomprestige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0