Patriks Födelsedag

Grattis Patrik!!!!
Grattis Johanna!!!!
Grattis Cia!!!!

Ja idag fyller då patrik, syster och brorsflickvän år!! Grattis på dom! Jag längtar efter bakverk och tårta! Smarrigt värre kan ja lova.
Blir iaf kalas ikväll! om 17 timmar typ. Jag gillar tårta....


Har det hänt något roligt på senaste tiden? Svar; Ja


Första roliga händelse. Vet inte om det klassas som rolig eller inte men brandlarm på kupolen när jag jobbade iaf. så fick prova det för första gången. Fick iaf träffa nya bekantskaper i mina grannar från Telekiosken!
Sen fick jag lunchkamrat och det är ju aldrig fel.
Råkade av nån anledning köpa en nya telefon också! Rätt bra gjort känner jag såhär i efterhand så det va ju skönt. Blev en K770i tror jag den heter. Lägger upp en bild på den när jag bloggiloggar nästa gång. Fick en icke fungerande blinkande flagga på köpet också! Snällt!!
Har iaf massa gratissms nu så nu kommer det bli ett spammande utan dess like!

Dagens roligaste kommentar var iaf när vi skulle åka rulltrappa och den inte funkar så vi får gå uppför och personen i fråga säger "Det är ju som att spela Wii fit".  Jag nämner inga man men!

Ja det här bloggandet är ägnat åt Patrik då han ville att jag skulle skriva så jag vet inte riktigt vad jag skulle skriva men jag hoppas du/ni/han blir nöjd/nöjda nu!

Patrik är cool!



Har massor i huvudet som jag tänker på. både bra och dåliga saker och fan va skönt det vore att bara ordbajsa ur det här men det kan jag ju inte göra...





Kände att det va lika bra att kliva in med en liten bild också. Jag vet inte hur jag lyckas vrida min hand sådär men!

Sådär ja. Det va nog det jag kom på att skriva just nu då. Håll till godo och dra iväg en grattishälsning till alla födelsedagsbarnen!!




Kommentarer
Postat av: Palle

WOooohoO :D Tack tack :D Man vet ju fan inte riktigt vilken av dina händer det är(nästan) på bilden :D

2008-08-06 @ 01:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0