Mer OS men inte bara!

Ara Abrahamian. Jag tyckte han gjorde helt rätt som slängde sin bronsmedalj och gick! Skönt att nån vågar visa vad han tycker!
Han blev bestulen på en finalplats. Tänkte inte ens ställa upp i bronsmatchen men gjorde det ändå och krossade fransmannen hur enkelt som helst. Han hade ju varit i guldläge om inte domarna varit så väldans korrupta.
Men som sagt, helt rätt att slänga medaljen. Nu kanske en eller annan blir uppmärksam på domarna i brottningen som flera stora mästerskap varit riktigt dåliga/dömt som dom vill.

Imorn är det galet viktigt att gå upp i tid. 09.50 kör Lassi Karonen final. Tyvärr står det på löpsedlarna att han är febersjuk och förkyld men  hoppas dom har fel och att han kan ta den medalj han förtjänar! Go Lassi!

Jag missade ju dagens stora match. Johansson/Aspelin i 4,5 timmes matchen i semifinalen. Till slut lyckades dom ju ta sig vidare iaf! Stort, riktigt stort.


Så två dalahopp i kamp om medalj, Lassi och Aspelin! Jag ska bänka mig vid finalerna kan ja lova! Så länge jag inte jobbar vill säga...
 
Svenska damerna förlorade mot Tyskorna i fotbollen idag. 0-2 efter förlängning. Synd synd men kan man inte spela taktiskt så får man skylla sig själv lite grann.


Slut på os-snack för idag



Har väldans mycket jag skulle vilja skriva, som vanligt. Men det sitter en liten blockad där uppe. Vet inte vad den kommer ifrån men där är den så..



Jag har ett bra jobb. Min chef är snäll och fixar biljetter till bio. Haha. Jag ska få se Star Wars: Clone Wars imorn. Tjiiihooo.





Taget från http://www.little-gamers.com/
Tokigt härlig nördserie-sida!
Lätt värt ett besök!


Jag måste baka i helgen. Har massa kakrecept jag måste kliva in med. Kanske en marsipantårta? Bara den inte är för sötsliskig...  Men kakor definitivt. Nån som vill vara med? Jag tänker göra nördkakor eller bara ovanliga kakor. Kan bli spännande



Varför tar jag/folk i min omgivning mer bilder? Vi snackar inte seriösa bilder utan bara vanliga bilder från vanliga livet. Tänk va skoj det vore. Kanske man själv måste kliva in och starta upp?
Skulle vilja dra upp en fin liten bild här nu men jag har inga. Jag är trött på alla jag har för jag kollat på dom hundra gånger. Aja, större problem kan man ha i livet.


Snart måste jag skriva ett riktigt roligt inlägg så inte folk tror jag är tråkig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0