Helgen

Det blev en del shoppande i helgen iaf!! Lyckades shoppa nåra saker i fredags iaf och fortsatte igår med en fin vit Psp!!
Men som sagt så i fredags blev det ju shoppande, tänkte dra en liten tokshopping men som vanligt när man tokshoppar så hittar man ingenting. Fast det är inte helt sant. Jag hittade faktiskt en enligt mig väldans snygg O'neil tröjja. Slänger upp en bild på så jag kan få känna mig som alla innemänniskor för en stund!



Japp så ser den ut!
Sen shoppade jag Edward Scissorhand DVD, en deo som luktar gott (bra va?) och nåra påsar godis! Tröjjan är jag mest nöjd med. Skönt att hitta nånting för en gångsskull!

På kvällen gick jag o såg Batman också!! Riiiiiktigt bra film! Heath gjorde rollen som jokern väldans väldans bra. Jag är nöjd! Vet ju att mitt sällskap inte va så förtjust i filmen men det är ju sånt som händer. Hmm

Lördag blev jobba. Segt på jobbet. Vart är allt folk kan man undra? Det regnar och är tråkigt väder. nyss fått lön. Varför handlar man inte!?
Sen blev det iaf cykeltur i regnet för ca fyrtiosjunde gången den här veckan. Men det är ju ingen som dött av lite regn som jag brukar tänka. hade en trevlig kväll med film och chips och paj och annat ätbart!

Ja just ja. Jag köpte ju en psp då också! Jag slänger upp en bild på den också, För er som inte vet det kan jag ju berätta att tv-spel är inte riktigt min grej (hrm). Men nån ska man väll ha?
Drog till med God Of War och två umd filmer, Bröderna Grimm och Batman Begins.
Kom fram till att det blev min 11 konsoll. Men visst är den fin!?





Idag har jag mest jobbat och varit allmänt söndagsseg. Vet inte om det är vädret eller brist på sömn. Mystiskt värre..

Alltså, det går en reklam på tv. Nånting om nåt klet så att man kan få sin lösgom att sitta fast bättre!? Förlåt men när hon sitter där och berättar: "Det är jättejobbigt när man äter Fikon för kärnorna sätter sig fast under protesen och det känns som en spikmatta" då kan jag verkligen inte låta bli att skratta. Men jättebra för henne om det finns nåt som hjälper!! Håhåjaja så att säga.


Mja det va nog allt för nu. Ja. Jo. Såatt

Kommentarer
Postat av: Palle

Du bloggar om mode! :@

2008-08-03 @ 21:55:08
Postat av: CC

haha, nej nej, det är fel på din skärm. köp en ny dator plx

2008-08-03 @ 22:00:45
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: holst

hehe..fikon ska man akta sej för! de där lät ju som en reklamfilm av klass!! måste se den :D

2008-08-05 @ 18:10:44
URL: http://backindenim.blogg.se/
Postat av: ql_as

Är det ingen som dött av regn det var väl typ två lr fler som dog här om dagen när det regnade. sa de på nyheterna iaf men dem ska man väl inte tro på det var ju å tv o dem snakar ju bara strunt :P..



ps. såg att du lagt till min blogg som länk nice :)

2008-08-06 @ 00:21:32
URL: http://qlas.blogspot.com
Postat av: CC

dom dog väll iofs av blixten :P haha

2008-08-06 @ 01:10:43
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag håller med. Har inte sett de andra Batmanfilmerna. Bara någon serie från 80-talet (80-talet ä bäst!), där Batman var snäll och Bobbin, öhm Robbin var en liten gullig pojke i gult, röt och grönt. :) Även om denna var lite mörk, så gjorde Heath ett riktigt bra jobb. Blev nästan imponerad. Men... Gjorde Kate Holmes ett bättre jobb som brud eller? Har hört det ryktas...

2008-08-12 @ 19:21:59
Postat av: CC

Men man måste ju se alla filmerna! :O

Bobbin är säkert jättegullig :P haha.

Ja men den ska ju va mörk. Dark Knight heter den ju faktiskt. Jag tyckte Kate gjorde rollen riktigt bra. Tycker den varken va bättre lr sämre än dom tidigare

2008-08-13 @ 12:10:15
URL: http://randomprestige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0