B^L^GGGAT

GRATTIS RICKARD!!! Han fyller år idag. Det tycker jag är kul. Iaf för han. Vi tycker det är kul för han.
Han är lite gammal men det gör inget...
Vi gillar han ändå!!






Det här va väldigt konstigt.


Jag längtar till om 5-9 dagar. Ooooooja det gör jag.



Det är lika bra jag kliver ut ur garderoben. Jag har sett Mamma Mia idag på bio. Den va ju jättejättebra! Jag blev lite kär i hon som spelade Sophie Sheridan! Sen att jag och Cia höll på att garva ihjäl oss när "Mr Bond" försökte sjunga det va ju nåt helt annat. Meryl Streep va grym. punkt.

Kommentarer
Postat av: Palle

HAHAHA MAMMA MIA! :D Dagens fikus = CC! :D Grattis rickardo!!

Skön bild när han torkar armsvetten där :D Duscha? -Ääh, det torkar :D

2008-08-21 @ 18:58:55
Postat av: Rickard

Tack så mycket :D, härlig bild du hitta också! :D :D :D

2008-08-21 @ 19:37:34
URL: http://långt.ner.i.halsen.se.com.nu.ru

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0