Jag kan inte komma på en vettig rubrik

Ja. så var det fredag och helg igen då. Vart tar tiden vägen egentligen?
Vart tog den där extra dagen vägen tex? 32:a Juli eller hur det nu var. Jag kan ta den nu känner jag.

Helg som sagt. Öppnar och stänger affären både lördag och söndag. Men jag klagar inte, nej verkligen inte. Pengar bör man ha annars har man inte råd att köpa dyra leksaker..

Lyckades buda till mig en Da Vinci Koden Collectors Set idag för halva priset mot vad det brukar kosta. Den får man ju vara nöjd med så att säga. Den ska få stå brevid Jack när jag får hem han..

                                                      njam


Nu har jag varit sådär dålig på att ta bilder igen. Fast det kanske inte är så skoj att ta bilder när man jobbar? Eller när man kommer hem och smaskar ett packet Singoalla och sen somnar till nån random komediserie som råkar vara på tvn/ps3:an. 

Men jag är ledig på onsdag!! Då vill jag hitta på nåt roligt. Lite sugen på sthlm faktiskt. Börjar bli dags det hör ju jag det.

Alltså det här blev ju ett sånt där genomtänkt blogginlägg. Man ska inte börja skriva när man redan är övertrött. Kan ju inte bli vettigt på en fläck.



Jag borde skriva en bok. Kan nån berätta för mig vad den ska handla om?



Alltså jag måste bara få fråga. Varför finns det porr på Psp? Ska man sitta på tåget och tokglo porrfilm? Eller på flyget kanske. Lägga sig på en filt i liljekvistska parken och slänga i Gladiator (erotik version) och ja ni vet....
Jag säger då det...



                                                      The Kids are throwing snowballs instead of throwing heads...

                                              

Kommentarer
Postat av: Palle

Jaaa! ÅK TILL STHLM!!!

2008-08-23 @ 00:13:00
Postat av: lys

bara du inte förvinner för alltid, så får du åka till sthlm ! du kan packa ner mej i väskan så jag också har något att roa mej med. hihi



=)

puss

2008-08-23 @ 08:16:52
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0