Spännande tider

Spännande tider randas i fjärran.
Kan man skriva så?

Ja men vad har hänt sen sist undrar du säkert nu. Det kan man undra faktiskt.
Resumen är som följer.

Trevlig kväll med alkohol, tv-spel, tacos och trevliga människor hos Chefen! Väldigt trevligt, inte så nyktert men det är ju sånt som händer. Tur man har bra arbetskompisar som ställer upp när man är sliten!!
Rääääääven spelandes guitar hero iklädd kallingar och mössa är ju inte fel heller. Johan med en pixelslips är inte heller fel! Totte är inte heller fel även fast han hade kläder på sig...
Memo to self. Låt inte Agnes och Totte blanda drinkar... hrm...

Jag har fått hem min Da Vinci Gift Set box idag. jääääättefin. Ska slänga upp en bild på den för jag är så nöjd! haha

Jag och Johan har klivit in idag så den 19:e är ett besök på GAME ett måste!


En av dom absolut bästa nyheterna på länge är ju att det kommer ett Disney Singstar om cirkus en månad! såååååå bra! jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Då ska det sjungas både falskt och högt! Sååå bra. Jag är nöjd!

Nu ska jag vara leeeeedig i tre hela dagar står det på mitt schema. Det är lite läskigt..




Just nu på önskelistan:
1. Force FX Lightsaber
2. Star Wars Force Unleashed
2. Disney Singstar





Idag har jag sett Wall-E igen. Den va ääääännu bättre idag än den va första gången!


Kommentarer
Postat av: pingvintröja

EVVVVA! Gullig film, hihi.

2008-08-27 @ 00:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0