En ledig dag med regn

©©yeah! Idag har jag varit ledig. Det va lite spännande faktiskt...

Vaknade till liv vid lunchtid. Behövde tydligen sova eftersom jag somnade medans jag skrev sms. inte riktigt meningen faktiskt...
Fick iaf reda på att jag skulle till akupunkturdamen så det blev snabbdusch och snabbmacka ätning sen iväg
Väl där så lyckades jag slummra till lite medans jag låg där med nålarna i mig..
Vem kan hålla sig vaken till klassiskmusik, nålar i kroppen och massage! Inte jag iaf! haha.

Sen blev det en liten promenad till min kamrat Persson. Vi snackar Johan inte Göran, så det inte blir några konstiga missförstånd...
Vi svängde ihop lite Tacos (som vanligt?) och kollade på Harold and Kumar Escape from Guantanamo Bay. Humor på joint nivå.... haha...
Sen blev det College Road Trip när vi åt andra gången. Det är bra att nån äter lika ofta som jag..
Väldans trevligt det där. Var alldeles för länge sen.

Han med en liten 8 minutare också. Som vanligt regnade det när jag var på väg hem.. inte så coolt det där med regn
Sen försvann den här dagen nånstans. ingen som vet riktigt vart men det va ju en bra dag kan jag konstatera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0