Dagens bilder med bildtexter...

Min nya fina (enligt mig, andra håller inte med) tröja:








Hittade bild på mobilen från julshoppingen också. Krister har hittat på en stödkrage som passade yyyypperligt fient





Måste lägga upp en bild på johans fin fina gran. Jag kanske gjorde det för nån vecka sen men den får vara med igen




Haha, den råkade komma med också. Kalle Anka är humor

Hittade en jacka i Shaun White serien på stadium som finns med i spelet. Blev lite sugen faktiskt.


Fick trevligt besök innan jobbet idag. Mysigt mysigt!!!

Kan ju säga att cykla hem i en decimeter snö och växlar som går från ettan till fyran utan att man gör nåt inte ligger så jättehögt upp på min lista över saker jag är nöjd med idag...
Den höll på att hamna på järnvägsspåret men jag höll tillbaka mina aggresioner och tog ut dom på mat istället. Jag åt mat alltså, inte band fast dom på järnvägen. Fast iofs var det ju BAND spaggetti....

Kommentarer
Postat av: lys

oj, man riktigt känner alla spänningar när man läser... allt ska hamna på spåret ? allt allt allt. då slipper jag bli ensam? det är ju iofs positivt? =D



och vadå "andra", finns det fler ? aldrig ska du lyssna på mej, det vet du ju redan!



och du, tack för lånet av filmen. jag är supernöjd.

2008-12-12 @ 23:56:58
URL: http://njam.blogg.se/
Postat av: lys

juuust ja, krister är ju så enormt söt på den där bilden! haha, passande, kanske blir en sån i julklapp? emma kan få en grön, så har de en varsin? hihi.

2008-12-12 @ 23:58:23
URL: http://njam.blogg.se/
Postat av: Tiny

det ÄR en fin tröja ju

2008-12-13 @ 02:50:00
URL: http://sandralindbla.blogg.se/
Postat av: Rickard

Fin tröja. :)

2008-12-15 @ 23:54:30
Postat av: CC

thx :)



2008-12-15 @ 23:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0