Den här rubriken har aldrig använts i en blogg förut. Här var det dött..

Men iaf så är det lite dött här, mitt bloggande har en liten neråtperiod. Men skam den som bryter ner sig?
Ni har antagligen redan förstått att det här inlägget inte kommer handla om nånting vettigt alls. Bra, då är vi överens!
På tal om att julhandla så ska det bli min sysselsättning imorgon.
Och när vi ändå pratar jul så har vi pyntat jobbet!!

Henke the man kliver in!



Julpyntade är även vi med fiiiiena Lips tröjor

Sara demonstrerar. (tror iaf det är det hon gör)



Har även bild på när Hinken leker häftapparat + arm = sant. Men vet inte om jag bör lägga upp nån sån bild?

Lägger på ett extranummer signerat Henke när en kund är in och letar fiske spel

Kund - Hej, har ni nåt fiskespel här
Henke letar lite i datorn, - Njae, nu verkar vi vara ute på djupt vatten.
Kund  -kommer det komma in något
Henke - Alltså det kan nog vara lite vågspel på den fronten..
Brevid stod jag och bröt ihop..
Nu var det inte ordagrant så han sa men roligt var det!

Lyckats sett på en hysteriskt skumt film också, hade sällskap av:



bra fotograf är man då iaf!


Sen kan man ju konstatera att cyklar man när det är galet snöfall och slask ute så kan cykeln bli snöig och det kaaaaaan ta lite länge tid än vanligt att komma till jobbet.



Men jag ramlade inte!! Japp, nöjd med det...





DAGENS LOOK-A-LIKE!!!!

Lama Su från Star Wars?




Lars Frölander on ice?






Jag har jobbat heeeeeele helgen. Har tyvärr inte så mycket att skriva. Har kollat Superhero Movie idag, jag somnade....
Vet inte om det beror på massa jobb lr dålig film... Tål att tänkas på!

Det är inte rackarns många dagar kvar till julafton har jag upptäckt också. Det är ju lite spännnande lr?


Tur man hade lite bilder att lägga upp så det inte bara blev mitt svammel! hö hö. Aja, nu är jag klar.


Vad önskar ni er av tomten iår?



Kommentarer
Postat av: A-palle

Fan äre där för cykel? :( Vart e din gamla goding? Ja vill att du ska ha din gamla cykel!

2008-12-08 @ 00:10:41
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: ql_as

jag vill ha tvspel...massor

2008-12-08 @ 17:21:45
URL: http://qlas.webs.com
Postat av: Totte

Lama Su Vs Frölander, jag vrider mig av skratt...;D

2008-12-08 @ 19:36:00
Postat av: CC

Palle-min goding cykel har körförbud tyvärr och mår inte så bra



Totte visst va dom lika :D

2008-12-08 @ 20:47:25
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: Fik

En brödrost! Är blixten död? :S

2008-12-09 @ 17:29:41
Postat av: CC

blixten är inte riktigt död, han är lite krasslig och mår inte så bra i vinterkylan skulle man kunna säga

2008-12-09 @ 19:41:39
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: Totte

Väntade på ny uppdatering,men det kom ingen, så du kallar sängen...

2008-12-09 @ 23:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0