Inte så munter men blir gladare av ordet munter för det låter skojigt


Oerhört skönt att ha en bra bok. Finns inte mycket bättre än att försvinna in i en bok och leva med författarens ord och sin egen fantasi som skapar bilder i huvudet.




eli, eli, lema sabachtani







Sjukt bra att jag har jobbet som för tankarna på annat. Skulle inte gått så bra annars.....











Kupolen en tidig decembermorgon.








Dagens Henke:

Kun- jag ska köpa en ps3:a

Henke - Det fixar vi. ska du ha något mer? En persisk matta, ekologiska morötter? vi har dom här bakom"

Kommentarer
Postat av: aggie the butcher

Ey! Jag ser att du läser världens bästa bok. Jag är helt hookad på John Ajvide Lindqvist! Säg bara till om du vill låna fler böcker av denne fantastiska man. Jag har dem alla. Mer John åt folket! Jag är exalterad.

2008-12-28 @ 13:13:41
Postat av: A-palle

Haha, en ps3:a och 2 ekologiska morötter tack!

2008-12-28 @ 15:35:54
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: ql_as

precis att ni skulle ha en ps3a i eran mattaffär...hur knäppt är inte det.

2008-12-28 @ 20:07:41
URL: http://qlas.webs.com
Postat av: Smyrf das smyrfest smyrf in das smyrfworld!

Daah.. Finns bättre böcker! Den var bra, men du borde fördjupa dig i lite riktig litteratur som Över näktergalens golv av Lian Hearn. Jag funderar dock på hur det uttalas.. Är det "Lijan Höörn" eller "Laijan Hi-arn"? Hur som. Filmen till din bok sög tydligen. I alla fall anser jag det från reklamen om den eftersom de lagt till massa skumma klipp och inslag som inte finns med i boken. Eller så har jag råmissat det coola.

Surfa lungt

2009-01-03 @ 16:15:53
URL: http://erehdys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0