Julrush och Lars Vegas

Snart är det jul. Det tror jag ni vet redan men tänkte ifall någon missat och hamnat på min blogg så vill jag vara snäll och berätta det.

Idag har varit en låååååååååång dag. Jobbat hela hela dagen. Typ 10.45 - 20.45, 
Vi slog nog nytt rekord i att lyssna på Lars Vegas Trio. Blev en 10 timmar sånt faktiskt. Inte helt fel det inte
"snart så kommer kalle och hans vänner"

Sen har jag ju fina bilder men inte fan får jag lägga upp dom på bloggen har jag blivit tillsagd. Otur..


Har även ääntligen äntligen träffat en människa som använde ordet Rackarns!!!  Hon var in i butiken idag och när vi sa att vi hade slut på Singstar så utbrast hon "Rackarns". Johan trodde ju jag var den enda i världen som använde det men se så var det inte alls det!! Jag blev riktigt nöjd..


Vi har klivit in och gjort julgodis också! jag jobbade iofs så jag kom in i slutet men fiient blev det ändå.






Min cykel mår inte så bra i vintermörkret heller. Frusen och trasig. Man får ju förstå han också...


Nu vänder det iaf! blir bara ljusare och ljusare ute..


Kommentarer
Postat av: lys

du står för ätandet ?

2008-12-21 @ 22:34:32
URL: http://njam.blogg.se/
Postat av: A-palle

Langa godis!! :D Ja fyfan, äntligen ljusnar det! Låt det gå fort nu!

2008-12-22 @ 18:23:06
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: holst

rackarns pojkvasker!!

2008-12-25 @ 16:33:15
URL: http://backindenim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0