Kvällen räddad...

Idag fick jag en glad överaskning. Mitt cykellås hade frusit när jag skulle hem efter jobbet, det va roligt. En halv flaska butangas kunde inte hjälpa så det blev vackert att promenera till Lysis.

Men där fick jag mat så då blev det bra, fick även se en riiiiktigt riiiktigt bra film. 

                                                                       


Den var kärlek rakt igenom. Måste kanske klicka på köp knappen......
Väldans nöjd att jag såg den. Även fast jag inte valde den..... hmm


Kommentarer
Postat av: lys

du har valt film för sista gången...



-oroa dej inte ens lite för det.

2008-12-12 @ 01:58:01
URL: http://njam.blogg.se/
Postat av: Totte

Mysig film, Hoffman är söt i den ;)

2008-12-12 @ 12:22:28
Postat av: CC

hoffman va fruktansvärt söt i den. Jag blev stenhårt förälskad, plus att jag ju rean är det i fröken Portman :D

2008-12-12 @ 21:56:14
URL: http://randomprestige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0