Julhandlat

Julhandlat i två dagar i streck nu!! Holly moses skulle man kunna utbrista då om man mot förmodran skulle vilja det..

Men iaf, julhandlat har jag gjort, har avklarat hela familjen nu, har ett par smågrejer kvar men det ska nog fixas det med!
Har som vanligt fångat naturliga bilder på  folk  med min nya trevliga kamera.

Här är på mina trevliga följeslagare som sa åt mig vad jag skulle köpa för klappar till alla i min familj:





Sen blev det mysigt buzzrande och pizzeria punkt nu som är min senaste kärlek i livet. Spelade ju ingen roll att jag inte skulle ha.....

Då fick iaf Klist Sambo aka Berit vara med. Även syster Hedlund klev in och förlorade på buzz!  Jag vann båda gångerna. Jag är bra tror jag.
Kan lägga upp smickrande bilder på dom också så blir det här bra




Bra bilder punkt kom.
Slänger upp en på pizza och buzzern också eftersom ni tjatar







Kan ju slänga in bild på Klist också när han kör Bandana/HulkHogan som kommer från en uppblåsbara Björn lr nå sånt...





Jag har brist på vettiga saker att skriva. Kanske Bara ska lägga upp alla mina fina bilder istället?




Kommentarer
Postat av: lysmys

tur du tar fram den charmigaste sidan av alla .... en vacker dag får du tillbaka, hoppas du är medveten om det =D

2008-12-10 @ 00:04:53
URL: http://njam.blogg.se/
Postat av: CC

haha, men jag som är så snäll och lägger upp fina bilder :$

2008-12-10 @ 00:10:28
URL: http://randomprestige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0