Inte som planerat


Patriks vanliga frisyr.  300kr på lokal klipperia





Igelkottsfrissan i bulgarien. Priceless!!




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Egentligen var det såhär att patrik rakat av sig sitt hår idag och jag tänkte vara en snäll och trevlig kompis och lägga upp bild på det när han ser bedrövad och jäklig ut och har rakat av sig sitt hår men nu vare ju så att pojkvaskern passade i det så då var det inge skoj. Så då klev jag in med en gammal goding istället...








För övrigt jobbar jag jämt, men ingen hör av sig och saknar mig så det var nog detsamma!!


Fast jag vill åka pulka på onsdag....

Kommentarer
Postat av: A-palle

Hahaha, men det där är ju iofs inte min vanliga frisyr :/

2008-12-16 @ 00:29:08
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: CC

fast nu var det det okejt :D

2008-12-16 @ 00:30:58
Postat av: Totte

Jag saknar dig ju :S

2008-12-16 @ 17:17:06
Postat av: A-palle

Jag saknar dej oxå totte :$

2008-12-16 @ 22:47:53
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: Totte

Skönt att höra palle ;)

2008-12-17 @ 17:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0