Nu var det längesen...

..som jag bloggade. Vad ska vi göra åt det?  Kanske blogga en sväng?

Jag kom att tänka på en sak häromdagen. Det är ju väldigt inne att blogga om sånt där mode och shopping och grejer. Men då tänker ju jag såhär, ska jag istället blogga om tv-spel? Ta bild på "Dagens spel" och skriva vad som är på modet i spelvärlden. Låter det som nåt vettigt?
Eller ska jag bara fortsätta skriva lite random inlägg om livet och livets mysterium?
Ni får välja!!!!  Nej jag bara skojade. Men ni får tycka!


Idag har jag iallafall gjort en fin insats till mänskligheten och räddat en stackars humla som höll på att drunkna i en vattenpöl. Hoppas han trivs bättre bland blommorna där jag jag placerade han!

Jag har verkligen inget vettigt att skriva just nu så det är lika bra jag låter bli att försöka. Ska kika lite film kanske jag får upp fantasin om nåt skoj att blogga om.

På återseende och ta det varsamt i regnet!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0