Trevlig Torsdag

Idag va 3/4 av longboardcrewn ute och gled i den stekande solen! Först måste jag poängtera. Vi saknade dig Elly!! Men det va riktigt skönt att få åka en långtur. Solen stekte men det va ju lite moln så det va riktigt nice!! Nu tänker jag inte svamla på så mycket mer utan drar upp ett gäng bilder som får tala för sig själva. Plus att jag tänker skriva bildtexter meeeen iaf!



3 av 4 longboredare!







Holst bjuder på en riktigt longboardkurvtagning!






Grymma skejtare har även tid för posing!








Jag gör specialltricket nummer ett.... eller nåt sånt










Jag kan posa också!







Text inte nödvändig..







och nu strejkade internet så resten blir nån annan dag! Tjooooooooho


Kommentarer
Postat av: Palle

Skaffa en riktig bräda =p

2008-07-25 @ 01:11:30
Postat av: lys

BLOOOOGGAAAAAAAAA

2008-07-27 @ 20:33:11
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0