The helg is gone

Det som inte dödar härdar.




Kung Fu Panda va inte riktigt så bra som jag trodde, Sweeney Todd va lika bra som förut och sällskapet va väldans trevligt.

Fulkomligt dött på jobbet både idag och igår. Vad äre med folk att inte köpa Tv-spel när det är 30 grader varmt ute. konstigt värre det där.
Men nu äre städat i butiken iaf! Åskade och blixtrade som sjutton när jag va på väg hem så jag tiggde skjuts av Johan och Agnes. Snällt snällt! Fast Johan fick ju lite saker i utbyte!

Har hunnit med att vara hemma hos Johan och lekt me Han och Totte också, dregglade lite över leksaker som jag inte är ett dugg avis på ....
Men jag va nog bäst på Buzz tror jag!

Imorn ska jag förhoppningsvis få umgås och kanske tillochmed gå på bio. Skojigt värre!


Känns som jag har tokigt mycket att skriva men det kommer inte riktgit fram. Vad ska man göra då?
Spricka i en kaskad av random ord och diverse meningar?







 


Eftersom jag inte kommer på nåt att skriva lägger jag upp en bild på min favorit när han sover som ett litet barn. Bilden är från Malaga och jag har själv tagit bilden så snälla sälj den inte till nån "herrsajt"



Kommentarer
Postat av: lys

nu är jag nästan nöjd =)

2008-07-28 @ 00:16:22
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/
Postat av: Rickard

Patrik ser så jävla gay ut när han sover.

2008-07-28 @ 00:22:51
Postat av: Martina

Retarrrrrrrrrrrrrrrrrrded!!!

2008-07-31 @ 21:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0