Arkadhallen måste utvidgas!

Nu är det såhär. Mitt något pyttelilla rum kokar snart över av mina leksaker. (Ett problem man tydligen inte blir av med för att man blivit vuxen). Rummet ser ut som en dumpningsstation för spel, nästan som en liten arkadhall har jag fått höra.  Senaste inhandligen (Wii Fit) har jag inte lyckats pricka golvet med än så det är dags! Fram med köpoäng, tålamod och tunabyggen!! Nu ska här inhandlas en 2:a om jag så ska behöva bli CC Streetwalker!!
CC Streetwalker är mitt nyaste namn. (Matty igen). Jag tror jag skulle göra en fin stripp-karriär med det namnet faktiskt. Kan nog funka som Ensam vandrare i hyffsat lågbudget film också men så lågt ska vi inte sjunka. Jag nöjer mig med streetwalkandet va?

Som sagt så har jag ju inhandlat en liten Wii Fit nudå. Två månaders väntan är över.
Den säger att jag är för gamal och att jag ska gå upp i vikt. Man är som lyckligast om man har 22 i BMI säger den också. Så dit ska jag viktmässigt tycker den och den är från japan så jag vågar inte säga emot.
Jag tänkte ta en harmonisk Wii Fit/Yoga/tränings bild och lägga upp men min kamera är på villovägar nåra dagar. Han behöver lite luftombyte det lilla livet..







Random I am

"Every morning, it's a new surprise
don't know who I am before I roll the dice
the options is the only thing that I decide"



Kommentarer
Postat av: Palle

Hmms, är citatet från den "tärningskastaren" eller spelaren eller va nu boken heter? :D

2008-07-19 @ 07:38:28
Postat av: CC

Haha, inte ens i närheten! Det är från Millencolins - Random I am :D

2008-07-19 @ 16:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0