Aloha! Ny Smak

Jaha, här kommer man cyklande hem i den friska lite kyliga juninatten och vad ser man. Folk som är och sätter ljus på en grav på kyrkogården! Klockan 12 på natten. Har jag sett för många filmer eller är det helt klart nåt mystiskt med det här! En stod vid bilen och hängde och två var på kyrkogården. Tur jag har blixten som cyklar fort som vinden! Inte bra för min fantasi det där inte....

Annars då? Mjo ett BMI på 19.99 och ett highscore på "trädet". Det är inte illa det inte?

Har hängt en sväng på jobbet idag också. Kom fram till att jag vill ha:
1. Mountain Dew-grön Nintendo DS Lite
2. Super Smash Bros Brawl
3. Soul Calibur 4 med Yoda och Mr Vader
4. Metal Gear Solid4. Snake är ju även med i Super Smash! Så det så!

Egentligen klämmer sig en Wii Fitt med in nånstans på den där listan men jag är osäker på vart. Kanske ska man slå till med en ny mobil och få Wii Fitt på köpet?






Dagens höjdpunkt! Polly med smak av hazel och coconut! Man vet inte om det är Coco lr bara Nuts!?
Den är inte lika god som Polly Fruit men det hade jag inte väntat mig heller. Jag borde göra en namninsamlig på att återinta Polly Fruit i sortimentet. Finns det någon Polly älskare där ute som är med mig??

Kommentarer
Postat av: Osken

Heter det inte Wii Fit? Eller är det en sex-simulator du är sugen på?

2008-07-17 @ 16:26:26
URL: http://www.silverpennies.se
Postat av: CC

haha, jo det gör det ju faktiskt. Det är ingen sex-simulator jag har fått tag på tyvärr :( Får nöja mig med Wii Fit :D

2008-07-19 @ 16:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0