Äntligen

Nu har min blogg blivit flyttad av nån anledning men nu kan jag börja skriva igen. Har ju haft vettiga saker att skriva om för en gångsskull och då har det inte funkat. Inte coolt!

Jag måste tjata mer om sommaren känner jag. Techno för mig är väldigt sommar, Lite överdrivet hög bas och nån skön melodi. Tillochmed fjortistechno går att lyssna på på sommaren! Wunderbar så att säga! Alla coola ungdomar med sina bmw's och volvosar och allt va det kan va. Man vet inte om fjädringen gått sönder så bilen släpar i marken eller om det är baslådan som låter. Tacka vet jag en viss Suzuki Swift! Där kan man snacka baslåda! Ägaren till bilen *host*patrik*host* är densamma som förser mig med Techno också, men har varit dåligt med det på senaste tiden...


Dagens Diskussion. BAH! Ett ord för fjortisar eller ett uttryck för penisonärer?
Det är den stora frågan. Jag själv tycker i den frågan att det är pensionärer som säger bah! dom gör det med eftertryck och dom gör det ofta! Fast jag vet att Lisa tycker att fjortisar säger så. Jag vet inte varför... Lisa kan du förklara?
Men det vi kom fram till var iallafall att även vi mellanåldersmänniskorna får använda det. Men jag ber er. Använd det varsamt!


Lite fotboll på det här också? Ja okej då om ni nu tjatar. För egen del ser gruppen bra ut. Vunnit 4 och oavgjort 1, ingen förlust hittills. Min kropp har ont men det är ju som det ska vara. Handled som har knöl där det inte borde vara knöl. Dobmärken på armen, skrubbsår på knäna, Tillknycklat näsben och ömmande rygg. Men vem har sagt att korpen ska vara snäll?
För svensk del började ju EM stråååålande igår. 2-0 mot ett oinspirerat och defensivt Grekland. Zlatan fick äntligen göra mål i landslaget. (första sen 2005). Nu blir han helgonförklarad antagligen. Petter Hansson gjorde dock det snyggaste målet! Inte ens Elvis hade såna moves på sina knän! Nu väntar Spanien och förhoppningsvis en lika trevlig match då!

Ps. Någon som har en lägenhet i Uppsala till mig? Ds.





Någon som kan förklara den mystiska rengnbåge cikeln som var runt solen för ett par dagar sedan? Skadad från tv-spel som jag är tror jag det är fjärde Halo ringen som Masterchief måste ta hand om

Kommentarer
Postat av: Palle

Bah! Ja har ju varit på semester, så ja har inte hunnit tanka nå bra musik ju ... bah! :D Kan ju slänga ett getöga på några bra sajter en snabbis!

2008-06-11 @ 22:09:21
Postat av: Fiken

Om man inte tittade direkt på solen gick det bättre att se :P

2008-06-11 @ 23:17:33
URL: http://fikas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0