Japp, Sommar

Sol, sol underbara sol. 30 grader varmt idag. Huuuuuuur skönt som helst!? 
(lite ocoolt att skriva "hur" med så många u:n men va gör man inte..)
Har mest legat på altanen och solat. Har blivit brun och fin. Lite röd har jag blivit också men det vare värt.
Magen hatar mig och min kropp har panik så det är väll som det brukar vara.


Har lekt med världens sötaste pyra idag också! Tjohoo. Fast hon blev lite kinking när Sverige förlorade handbollen. Annars va hon Farbrors lilla charmtroll! Fast sitter farbror still blir man ju lite svår...
Pyran hade haft en skojig helg med Kizz och Sthlm Maraton och grejer. Eller va det mest Mamma och Pappa som tyckte det va skoj.. hmm..

Trodde aldrig Steven Spielberg kunde göra spel men ack så fel man hade! Boom Blox för er som inte är så insatta. Riktigt höjdarspel. Kom in imorn eftermiddag och inhandla ett exemplar på affären med rosa skylt. Jag ger er bra service!

Dagens höjdpunkt: Jag äter knäckemacka och smulorna trillar ner innanför mitt linne och ligger och skaver mot mitt bröst som är sönderbränt efter dagens solning. Nöjd!

Kommentarer
Postat av: holst

boom blox verkar ju grymt..synd att man inte har wii då!!

2008-06-04 @ 19:12:04
URL: http://backindenim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0