Midsommardagen

Jahaja, ännu en nattlig cykeltur som blev äventyrligt. Kommer lugnt cyklade förbi tennishallen och blir ju hyffast förvånad när det kommer en bil körande över cyeklvägen och ut på riktiga vägen. Då slapp dom ju köra runt hela 150 meter extra.... hrm. jaja. Jag är ju nöjd att jag inte stod i vägen iaf!

Har haft midsommarmiddag med familjen idag. Väldans trevligt, extra skoj att alla han hem och va med också! Pyran åt mest av alla!! Helt klart. Sedvanliga Mario Kart turneringen vanns av undertecknad! Hrmm. Jag vill ju inte skryta,tänkte mest att ni skulle veta..
Kubb blev det också och ta mig katten gick man inte av obesegrad där också! Haha. Jag är så ödmjuk och blygsam!
På kubben hämtar vi glatt dagens citat från min syster: Jag står och citerar djungelboken och säger nåt som inte är med. Då utbrister hon. "Det är från den outgeda gåvan?!"....
Var riiiiktigt länge sen jag skrattade så mycket! Hysteriskt skojigt! Haha :D


Men nu är det ju så att jag är fotbollsgalen och inte missat en enda match i EM hittills, och så icke ikväll. Men vad händer, mitt favorit-tippade Holland får stryk av ett sjukt hungrigt och bitvis totalt utspelande Ryssland! (vet inte om man kan säga utspelande men). Ryssarna gör en riktigt bra match och Gus Hiddink borde ha Nobelpriset. Bara att gratulera och konstatera att båda mina favoriter är utslagna ur EM (Kroatien och Holland). Nu fattas bara att Italien vinner över spanien imorgon också.....




Kanske inte den mest välbesökta pubben i spanien den här månaden??


Kommentarer
Postat av: Palle

iofs kanske det finns en eller två svettiga spanjorer(javet att det finns fler än så!) som tänker att "fan va skönt o slippa fotboll, vi går till puben där ingen är" :D Eller kanske bara för att slippa alla britter? :D

2008-06-22 @ 02:13:33
Postat av: CC

haha, kan ju mycket väl vara så :P Men finns det spanjorer som inte gillar fotboll?

2008-06-22 @ 23:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0