Annorlunda syn

Såg en annorlunda syn när jag var på väg hem från min akupunktur idag.
En mamma i rullstol med sin 6-7åriga dotter i knät och sonen cyklade bakom och styrde rullstolen. Lite annorlunda och lite farligt. men som man säger: Alla sätt är bra utom dom dåliga!

Har som sagt även punkterat mig idag, det va skojigt som vanligt. Fick som vanligt skön massage och massa nålar här och var! Så nu ska jag bli friskare och piggare och fri från allergi! Hoppas det funkar.

Har tyvärr varit på banken också. Många folk och krångliga ärenden. Meeeen sånt är livet!


Nu har jag varit snäll lillebror och vunnit en P & L biljett till min syster så nu får hon också gå!! Tjiiihoo
Jag är snäll. Haha.





                                                                                 

Kommentarer
Postat av: AC

Vilken grej! när får man se vinnar bidraget?

2008-06-19 @ 21:57:25
Postat av: CC

I nästa veckas nummer av nolltvå :D

2008-06-19 @ 22:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0