Allt mellan himmel och jordfräs

Nu har två korpenmatcher avverkats i serien! Andra matchen gav inget stort motstånd och (S)ist kunde besegras med 7-0. Själv stod man för två av dom. Tjoho så att säga!
Har fått ännu fler skador så helkroppsgips är nog ett måste till nästa match!
På tal om fotboll så är fotbolls-EM nära nu. Hur skoj ska inte det bli! Då blir det projektorn på altanen och lite grillning kan ja lova! Sommar när den är som bäst!

Skönt att sommarn och värmen är här nu! Bara vi slipper nåt mer SUPPLIES från Herr Vinter. En sommar utan snö kanske är för mycket begärt?

Annars då? Jodå, Har varit social med mina kompisar  en del idag faktiskt. Både på filt på tjärna ängar och i skinnsoffa på bullermyren. Hade även turen(?) att se en full/påtänd kvinna i sarong och bikini bli slickad i ansiktet av en vilt främmande hund när vi väntade på pizza. Joda nädå så att....
Han med hunden har nog aldrig varit mer missnöjd över att hundtricket ska hålla på att funka hela tiden!
Blev även kompis med en kille i väntrummet på vårdcentralen som blivit suckerpunchad av sin kompis så nu såg han inget...
Man träffar då både det ena och det andra här i världen.

Jag blir ofta sugen på att skriva massa låtar och filmer jag vill rekommendera här på bloggen men kommer alltid att tänka på "kommer jag tycka det är pinsamt om två veckor att jag skrev upp den låten i min blogg?!" Står även med röda farliga bokstäver här nedanför "Du är själv ansvarig för att innehållet i det du publicerar följer lagar och förordningar. Se användarvillkoren om du är osäker på vad som gäller." 
Tyvärr är jag lite osäker på vad det står i det där användarvilkoren, så jag kanske inte får ångra mig om två veckor och inte ta tillbaka att jag tyckte ******* va en bra film! Men vill ni får ni fråga mig om jag har tips. Det brukar jag ofta ha!


Har inte riktigt bestämt mig om jag blivit coolare av att skriva blogg eller inte. Men hittills har (nästan) ingen klagat så då fortsätter jag väll ett tag till?





Nöjd Ekorre?


image5


Inte nöjd Ekorre?


image4




Kommentarer
Postat av: lys

haha, när jag kommer hem ska jag också blogga ekorrbilder =)

2008-05-30 @ 23:36:11
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se
Postat av: Prestige

Ekorrar är utomordentligt trevliga djur :D

2008-06-02 @ 23:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0