Random I am

Underbar sommardag! Jag struntar i att jag inte kan andas genom näsan eller att mitt vänsteröga känns som en trasig och glappande persienn. Fick första riktiga solningen idag faktiskt. Solskydsfaktor med doft av kokosnöt! Inte helt fel det inte. Blev en stund stekande i solen, stärkte både kropp och själ.
Han med ett par kubbrundor med trevligt sällskap också, tror det blev oavgjort.
Lyckades tydligen bra på min lilla intervju idag också så jag fick nåra timmars arbete på butiken med rosa skylten! Dagens stora glädje helt klart! Får nog gottgöra Johan för jag fick lov att dumpa han bryskt men det var det värt!
Mitt liv börjar sakta men säkert återvända till det normala. kommit in på skola, kanske kanske får lite jobbtimmar, fotbollsstarten kommer närmare. Kan inte beskriva hur skönt det känns...
Fattas bara en dejt med Mr Väsby sen kan jag sjunka ner i hängmattan och pilla lite i naveln och va nöjd med livet.

Han med en kubbrunda på kvällen också! Nån kanske koncentrerade sig mer på sin nya leksak än på annat men men...Hrmm... Nejdå, det va skoj!

Nu har jag ömma ryggmuskler, låren vill mig nåt och vaden gör nog lite ont! Helt klart en bra dag!
Inte för att det gör ont alltså utan för att jag äntligen börjar hitta tillbaka till något som kan kallas vanlig vardag eller Ett liv om man så vill...






Kommentarer
Postat av: Fiks

Härligt!! :D

2008-05-10 @ 06:10:22
Postat av: lys

jajaja, tjaaat, men jag tittade på dje i smyg ibland, då du inte petade mej med pinnen. =) jag måste väl få messa! du är bara bitter att jag inte messade till dej, erkänn så sover du bättre i natt.

2008-05-10 @ 10:33:01
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se
Postat av: Mr Prestige

haha, ja du messar aldrig ju! tur jag har dennis som leker med mig, mohahahha

2008-05-10 @ 10:42:02
Postat av: Mr Väsby :D

Ja, kom hit o dejta nu, annars drar ja till bulgarien1! :D

2008-05-11 @ 10:59:27
Postat av: Mr Prestige

haha, det gör du ju ändå din jävel!

2008-05-11 @ 21:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0