Rise Up

Jahaja, ja jag har ju egentligen inget speciellt att berätta men jag har inget bättre för mig just nu så jag skriver lite får se vad det blir. 

Har hjälpt Johan flytta i dagarna två. Börjar se ut som en riktig lägenhet hemma hos han nu! tjoho! Ska iväg idag och göra finjusteringar hade vi tänkt. Får se om det blir nå mer oragniserat än gårdagens irrtur i tygets och assecoarernas land. Men fiiint blir det!
Drog även på mig lite extra snuva när jag lekte med en väldigt kärleksfull vovving igår. Men det får det ju vara värt eller?
Har skrivit på papper till affären med rosa skylt också! Det känndes jäla bra faktiskt. Jag är nöjd. Kanske kanske börjar det ordna upp sig.




Gårdagens bästa achievment: Jag åkte heeeeela mellstabacken på min longboard OCH överlevde!




Kommentarer
Postat av: lys

alltså....om du inte minns det så LOVADE du ett HELT inlägg om en viss dam...vaaart är det?! jag gråter!

2008-05-22 @ 12:36:03
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0