Helgen, LBP och ont i halsen

Tänkte vara sådär som jag blir ibland och ordbajsa ur mig ett långt inlägg om endel saker som jag har på hjärtat. Men sen blir jag och tänka på hur vissa somliga skulle reagera på det och hur vissa skulle antagligen misstolka lr missuppfatta och det skulle ju kanske bli ett jävlans liv så att säga..
Då är ju frågan som den, ska man eller ska man inte? Det blev det ska man inte. Och då kanske ni funderar varför men se det tänker jag då rakt inte berätta. Har iaf fått sagt det jag ville ha sagt ikväll så det va rackarns bra..

Det där gav ju inte så mycket vettigt men vad vet jag, kanske är febern som visar framfötterna?

Kan ju passa på att tacka Sandra som förgyllt min sjukdomsperiod med msn fotboll och diverse skumma youtubeklipp!!


Är annat jag ska tacka en annan för men det kan jag ju inte göra här.....

Har fått mitt livs första presentogram också! det va roligt... en smula förvånad men men



Blev iaf lite roligt i helgen men ICE besök för käre lille oskar som fyllt år. Jag klev in och dominerade och formligen krossade allt motstånd (inget skryt här inte).
Passade ju även på att dra på mig en fet förkylning på samma gång så helgen har varit lugn som en sockervadssburk (säljs dom på dollarstore fortfarande?).
Fick iaf sällskap av Oskar på söndagen och spelade lite Little Big Planet och Gears of War 2. 
Det är sann kärlek!! Både oskar och spel?!

Idag har jag kört lite häng med mannen myten matty!! Blev nåra timmars LBP det med. Snaskade även lite Maräng och Korv, han dock inte ta nå bilder för vi åt upp det...


Jag har ju klippt av massa hår också. Borde lägga upp en bild på det minsann..




En av alla kommentarer som gör att man gillar johan!

Johan säger (21:36): jag har dock för tjockt hår för mitt eget bästa





här tycker jag en bild på undertecknad passar bra så:




Kommentarer
Postat av: lys

man blir inte frisk av att äta korv..!

2008-11-11 @ 13:23:45
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0