Jovars


En helg, en bra helg? nej det kan jag inte påstå men den slutade bra...

Blev en kalastrevlig kväll hos Agnes och Johan idag,  smaskade enchiladas (kan det stavas så?) och spelade allehandla spel. Främst framgång för undertecknad blev det nog i Singstar Latino och Får klippning! Hanna Montana låtarna va ju skojiga att kolla men kanske ingen höjdare att sjunga...
Jag är sjukt nöjd med Johan som smällt upp sin fina gran också! Även om nån var där och skulle arrangera om...*host*host*




Kanske Kanske ska man skriva nåt vettigt här nån dag.....





In an mmmbop they're gone

Kommentarer
Postat av: Aggie the butcher

Mäh, jag gav ju bara lite "goda råd".. Det är ju inte som att jag är dominant på något sätt och ska bestämma saker :D De där stora kulorna syntes faktiskt mer om man hängde dem längre ner..



Singstar latino var kungligt. Nästa spelkväll tror jag ändå vi får dra fram Mario is missing, jag vill verkligen förstå vad det är meningen att man ska göra i det spelet.

2008-11-18 @ 09:25:37
Postat av: ql_as

2008-11-19 @ 00:35:26
Postat av: Anonym

klart att man inte ska skriva något vettigt..

2008-11-19 @ 00:36:50
URL: http://qlas.blogspot.com
Postat av: ql_as

så där ja nu borde det bli rätt lyckades först skriva en kommentar utan kommentar sen en utan att det var nån som skrev det

2008-11-19 @ 00:38:15
URL: http://qlas.blogspot.com
Postat av: CC

haha, skillat qlas :D



Aggie kommer alltid med bra råd :D ja varför blev det inget mario is missing! jag vill ju se what the fuzz is all about liksom!

2008-11-19 @ 12:39:01
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: Aggie the butcher

Ja, visst gör jag? :)



Jag kommer till den kungliga "staden" Borlänge på torsdag.. så det finns tid till mycket spelande (såvida du inte håller på och har andra saker för dig eller något annat oförskämt)

2008-11-19 @ 17:04:56
Postat av: CC

haha, nej det är ju inte som att jag har ett liv lr så :P



GH 4 OOOOOOOOH YEAH!!!

2008-11-19 @ 23:19:09
URL: http://randomprestige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0