Världsrekord....

Ja men dåså. Några kvällstimmars nötande av Little Big Planet har gett utdelning. Jag och Krister kan nu titulera oss bäst i världen. Det känns bra. Jag vill tacka min familj och alla som stöttat mig i jakten på detta mirakel....




Det kommer antagligen vara slaget imorgon .....




Det kan ha varit den delikata måltid vi lagade till som gjorde att vi hittade krafterna..
Blev en vacker höstmåltid med Pasta och en pastasås med morötter, svamp, lök, skinka och tomat. Riktigt ljuuuvligt!

Kommentarer
Postat av: ql_as

svamp. var det power upp svamp eller den som man blir stor av????



kollade om du var i affären i söndags men det var du inte. var på lite shopping

2008-11-26 @ 02:21:16
URL: http://qlas.blogspot.com
Postat av: Tiny

wiiiiiie jag känner en världsmästare!!

2008-11-26 @ 12:29:30
Postat av: Totte

Lust att signa mitt bröst?!

2008-11-26 @ 17:25:07
Postat av: Oscar Hanssssssssso Ostttsås!

Haha ja hittade dig (via palles bloggreklam på msn) :D



två frågor!



1.När kommer Portal 2?

2.Är shaun white till Wii bra?



Förväntar mig svar..



HAre gött

2008-11-28 @ 20:11:06
URL: http://ostensson.blogdog.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0