Handyman?


Byggare Bob byter bakgrund eller Mulle Meck målar massa...

Japp så har man varit händig hela helgen och hjälpt min bror och cia med deras nya hus. Suuuperfint hus, jag är avundsjuk så jag försöker förstöra lite här och där.... haha, nej det gör jag ju inte.
Men jag har slipat och kladdat och målat mest hela helgen!! wiiihooo
Har även smygit iväg lite då och då och lekt med pyran, hon är nöjd med sitt nya hus. Mest med gungan i trädgården.... hoppar hon blir nöjd med farbrors målande i hennes rum också..



Såhär såg det ut i lördags när jag började...





Såhär såg det ut på lördagkväll när jag var klar.. kul att det inte syns att jag gjort nåt.. hmmpf




Här har det blirvit lite färg på iaf!! Pyrans lilla rosa rum :)




rooooooosa är fiiient!




Mr Mästermålare ser sliten ut







Jag har börjat droga disney låtar också.. Herregud vad glad man blir av det!! Ni borde prova, helt klart..
Blir fiiiient när Disney singstar kommer snart!! Då blire skönsång så det står härliga till.....


Ne men det var väll allt tror jag det..

Kommentarer
Postat av: Totte

Kommer du och fixar min lägenhet också?

Du verkar ha återhämtat dig från förkylningen iaf, nice :D



Kommer nog till Borlänge till helgen pik pik

2008-10-13 @ 13:38:39
Postat av: Fiks

kommer du och målar hos mej också då? :P

2008-10-13 @ 22:11:54
Postat av: holst

jäklars va duktig du är, blir nästan lite importerad!! :D skulle också behöva lite nya kulörer här..(du är välkommen!!)

2008-10-13 @ 22:39:16
URL: http://backindenim.blogg.se/
Postat av: Tiny

Klart man blir glad av Disney men jag har fått mer än en konstig blick. Vi har fått en konstig koooo med konstiga små hoooorn:D det är väl inget konstigt att gå runt och tralla på den lite då och då? lite då och då innebär: på stan, i skolan, på jobbet, istallet, hemma. Jag tycker om att sjunga gonatt visor när jag ska sova och mamma mu råkar vara en favorit men anna tittade sjuuukt konstigt på mig? varför cc? whyyyyyy? vi har fått en konstig koooo med konstiga små hoooooorn=)

2008-11-07 @ 10:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0