Till Totte (fast inte bara)

Ja nu är det dags! Rubriken skvallrar ju lite om detta inlägg men just nu är mitt huvud fullt av grejer så det blir mer. Men jag börjar med Totte..

Totte tyckte för ett tag sen att vi skulle börja med Free running/ Parcour! Stavas det så?  aja vilket fall som helst så är jag på tyckte jag. Det verkar as soft och skön motivering till att träna. Jag har ju pga tråkiga anledningar inte kunnat träna lr leva som jag velat sista tiden så jag känner mig klen jag vet inte vad och i dålig form som en blob. (nu är ju blob världens bästa så det va en dålig jämförelse, jag tar tillbaka den. Sätt dit ordet älg med rullstol istället)
Men nu skulle vi ju inte tycka synd om CC, nej det skulle vi inte. Men iaf för att göra en kort historia lång så har jag hjälpt min bror att flytta fjorton tusen möbler från deras gamla lägenhet till deras nya hus! Idag höll vi på från 09.30 till ca 19:30. Skojfriskt och friskt skojat som jag brukar säga .. Men iaf så har dom som en hinderbana för en överenergisk människa som jag. nu vet jag ju inte om jag är det riktigt men idag var jag då det. Kan ju kliva in med att vi inte fick in sängen genom dörren och uppför trappen så den fick hivas upp på andra våningen genom balkongdörren!
Som jag nämde då så har dom massa trappor och altaner och ställningar man kan hoppa över och det har jag gjort mest hela dagen. Så min söndag har varit en enda stor kavalkad av att tänka på Totte och att flytta möbler. Gjorde typ som så att jag bar möblerna sen sprang jag upp för trappan och slängde mig över räcket där det gick. Och hej vad det gick! jag är nöjd. Så Totte snart börjar det bli dags för lite våldsama försök i betongdjungeln tror jag!!
Nu vet jag inte om det var nånsom helst logik i det jag skrev men jag hoppas dom inblandade (Totte) förstod att jag vill ha han..

Det är en av sakerna jag vill göra nu. Den andra är att skaffa mig en riktigt fet frisyr...
Har iaf fått lite tips och ska styra upp en träff med en platttång lite kvalitetsstyling produkter och en bra människa så kanske det löser sig....vem vet.....

Den tredje saken jag är sugen på är dans. Hur kul verkar det inte? Har av en slump (snälla tro mig) sett på Danskampen och dom har ju jätteroligt när dom dansar. Inte banden utan dom i publiken, och ta mig fan om inte 50% är i rätt ålder alltså. Sen så blir jag alltid att tänka att " so u think u can dance". Det kan ju inte vara så svårt. Alltså klart det är svårt, men motoriken har jag, så det är ju egentligen bara träning jag behöver? Det tror ju jag det...



Har ju tyvärr ingen fin bild när jag parcourar idag så jag slänger upp en bild på mig i en hög hatt jag hittade i min brors garderob. Det är min nya kärlek och jag vill ha den!!!



Guuu så fin den är!!



Så tycker jag ni ska läsa min patriks blogg också. Han har fastnat i träsket så det är bara att tacka och ta emot...


http://apalle.blogg.se 




Kommentarer
Postat av: matty

Ge mig hatten för fan!

2008-10-27 @ 14:26:13
URL: http://www.foppsicle.se
Postat av: Totte

Ett helt blogg inlägg tillägnat mig? kommer en lite tår i tår kanalen



Låter bra att du har börjat träna, kanske borde göra det jag med?!?!!!!11!!1one!1



Ska vi köra en combo? Dans och Free Running? Det blir en dödlig combo ;P



Riktigt cool hat också. Bara att smyga ner i fickan ;)

2008-10-27 @ 16:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0