Motgång och medgång. utgång? nej nej Hemgång

Idag har jag upplevt 3 (tre) till antalet motgångar. Jag tänekr härmed berätta om dom

Motgång 1 (ett): Batteriet i min mobil dog när jag skulle ringa min syrra så jag kom inte in och kunde hälsa på henne.

Motgång 2 (två): Jag cyklade hem, det öööösregnade och jag kände mig som en blöt sak.

Motgång 3 (tre): Ett av glasen i mina glasögon trillade ur när jag cykalde hem i regnet. Jag vet inte hur och jag vet inte var. Nån som följer med och letar?


Men som tur är har man ju haft ett bra samtal och en fiien fikastund med Mr Matty. Tummen upp för det! Det var givande och trevligt. Fick se Kallurs också, om nån är intresserad av det....
För övrigt åt jag en choklad muffins och drack en fanta. Fopps åt en mandelnougatpaj aktigt sak tror jag? Och drack cola gjorde han också! Så nu vet ni det ....






Kommentarer
Postat av: Aggie the butcher

Jag tror att du glömde en motgång.. hörde att du inte kan komma och hälsa på i helgen... Det blir inga pärlplattor för dig mer! Hör du det?!

2008-10-28 @ 22:21:43
Postat av: CC

meen meeen. gör inte så mot mig :(

pärlorna är det enda som håller mig vid liv just nu!!!

2008-10-28 @ 22:57:42
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: matty

Yes! Det var en mandelnougatkaka jag åt. Lätt värd 29 spänn.



Jag ser inga motgångar i det där, lite dålig planering med att ditt batteri dog bara kanske? ;)

2008-10-29 @ 01:04:06
URL: http://www.foppsicle.se
Postat av: CC

haha, helt klart bara dålig planering!!

2008-10-29 @ 01:06:00
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: lys

lät vettigare än b&j glass :p

2008-10-29 @ 08:11:20
Postat av: Totte

Efter motgångar kommer medgångar eller nått sånt ;)

2008-10-29 @ 12:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0