tattoooo?

Nu var det ju såhär att jag fick lite inspiration av kommentarerna på mitt senaste bloggande så nu kliver jag in..

tatuering + cc =  ??

ja gott folk det är nu jag vill höra era förslag faktiskt. (tro det lr ej).
Själv har jag funderat på två - tre olika men jag är så fruktansvärt velig och allmänt fjollig.
Så frågorna jag vill ha besvarade är

1. Vilken tatuering skulle passa bäst på mig och för mig?

2. Vart ska jag ha den?


Jag lägger upp bild på dom jag kommer på nu som jag tittat på.


Zelda triforcen med hela alltet


Alternativt att bara ha trekanten







Ingen har väll undgått att märka min kärlek till Jack "the pumkinking" Skellington och ja jag skulle kunna tänka mig han på min kropp.. höhö

Den fast med lite snyggare vingar och ingen snö, jag gillar inte snö....




Den liten och diskret





sådärja, det är dom jag har funderat på lite lätt..
Nu är det dags för er att berätta vad ni tycker. Var inte blyga gott folk!
Hare fient häjj....






Kommentarer
Postat av: Totte

Det är ett svårt val, men jack är alltid jack :)

2008-10-03 @ 23:59:24
Postat av: Totte

Det är ett svårt val, men jack är alltid jack :)

2008-10-04 @ 00:00:11
Postat av: matty

Okej, here it goes.



Jack med vingar tror jag är riktigt svårt att få till bra. Du kan ju alltid rådfråga en tatuerare, dom är ju riktigt jävla duktiga på att teckna. Skulle du välja den, vart skulle du då placera den?



När det gäller alla andra kan du ju placera dom i princip vart som helst och det kommer inte se konstigt ut.



Jag kommer inte säga vilken du ska ha, det är ditt val och det är ju du som ska leva med den jämt :)



You go girl!

2008-10-04 @ 00:09:24
URL: http://fopps.wordpress.com
Postat av: lys

zelda, bara trekanten. men du vet, det är din kropp, ditt val som du ska leva med. cloettis på magen kanske =p



2008-10-04 @ 06:20:14
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/
Postat av: Fik the freak

Det där ska du ju känna efter själv de! Jag skulle valt Zelda :P Men det är inte så oväntat. Trekanterna. Enkelt och snyggt.

2008-10-04 @ 11:34:58
Postat av: CC

Det va ett jävla klagande. Jag undrade bara, ni bestämmer inte åt mig. Jag formulerar om frågan då!



Vart tycker NI det är snyggast att ha dom olika tatueringarna

2008-10-04 @ 19:05:03
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: Totte

Nu bestämmer jag att du ska tatuera in ett S i en diamant över hela bröstet!!!!!

;P



Men skämt och sido, jag är själv lite sugen på en hel triforce, visst det är vanligt, men det är så %¤"%#& snyggt



Var på kroppen? hmm, tänk så här, vilka kroppsdelar kan det hända att jag visar på formela sammahang? Det är alltså, nacke, huvud, händer och underarmar, jag skulle inte tatuera mig där. Ryggen är alltid en säkert kort, eller benen. Skulle satt det på någon av de två.

2008-10-04 @ 20:20:06
Postat av: Totte

Du kan redigera bort den här, var bara tvungen att skicka innan jag glömmer bort det



http://mojotatboy.deviantart.com/art/Mr-Jack-Skellington-tattoo-74850039

2008-10-04 @ 20:22:32
Postat av: Mia

Den första, på bröstet :)

2008-10-04 @ 20:25:17
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/
Postat av: Totte

Hade lite tråkigt så jag letade på lite bilder och fixade lite länkar till dem.



http://rutkvist.se/cc.htm

2008-10-04 @ 21:05:10
Postat av: CC

ett stort S över bröstet blire :D haha.

Det va snygga grejer du letat på totte! blev sugen på många av dom, den sista Jack är ruggigt fin. Zelda har många fina varianter faktiskt.. Det här blir inte lätt :S



Mia: på bröstet va ju lite udda plats! :D tror du verkligen det ser bra ut?

2008-10-04 @ 23:19:40
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: Totte

CC står ju för Superman, eller hur var det?

2008-10-04 @ 23:35:34
Postat av: Palle

Men jeeeesus christ! Tatuera in jack på fotsulan, sen får du se till o gå barfota o trampa i så mkt hundskit du bara kan ..

2008-10-05 @ 02:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0