helgen som varit...............

Ja men man överlevde ju den här helgen också. 
Sjukt trevligt att Patrik var hem och hälsade på!!!! 
Hade en fin lördag med festande hos Angelika och utgång på bollen efteråt. Livet som rockstjärna är ju ingen dans på rosor iofs så söndagen va ju lite slö..
Är besviken på mig själv att jag slarvat bort min fyllekamera så jag har inget att ta bilder med. Det är obra det hör ju jag det..
Fick iaf lära mig partytrick och Henke förbättrade min musikkunskap!! Inte fel det inte!
Hade ju sån tur så jag fick med mig värsta snyggingen hem från krogen också. höhö...
Ja det va då en kort summering av lördagen och en ännu kortare om söndagen.

Idag är det måndag och jag har tråkat i regnet men det slutade bra när en av mina johanar behöve matsällskap!! Såg lite film gjorde vi också. Candy med Heath Ledger såg vi. helt okej film, nothing more nothing less skulle jag nog kunna säga..

Imorgon (egentligen idag) är det tisdag och det skulle inte förvåna mig det minsta om det regnar hela dagen igen.




Jag handlade ju järnet i fredags också kom jag på. Slänger upp en bild på det..
inte en bra bild men en bild





Blev iaf en jacka, byxor, skor, tröja och ett par armband
Det mesta gick i svart, kanske har en svart period i livet?
Rockstjärne perioden?

japp, jag är iaf nöjd med helgen helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: lys

du är svart.

2008-09-09 @ 01:13:46
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/
Postat av: CC

som natten :O

2008-09-09 @ 01:16:40
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: CC

lr som zorro fast annorlunda?

lr batman fast annorlunda?

2008-09-09 @ 01:17:50
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: Klist

Emo cc? =)

2008-09-09 @ 09:22:25
Postat av: Totte

Join the dark side cc, we have cookies :)

2008-09-09 @ 13:43:42
Postat av: CC

haha, emo och cookies, hur skulle man kunna låta bli :D

2008-09-09 @ 14:13:59
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: Palle

haha ja har hört att du gick me dej ett fotbollsproffs från stockholm hem :D De va skoj. Ja har hört att du spelade lite fighting-spel på söndagen oxå, hur gick det? :D

2008-09-09 @ 17:22:55
Postat av: Fikilito

Du bloggar om mode och shopping?! :O haha :P

2008-09-11 @ 20:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0