May the force be with you

Fredagen är över. (det är lördag, söndag och nästan hela måndag också iofs)
Men det va ju fredagen som var den viktiga. Jag är nöjd att såpass många va in och kollade!! Mest nöjd är jag med Krister som lekte fotograf och socialt umgänge!! Lägger upp lite av bilderna han tog senare i inlägget.

Dagen började en timme senare än jag tänkte. Satte klockan (trodde jag) så jag skulle hinna göra klart allt en Jedi kan behöva göra på morgonen. Men där bet jag mig i fel tumme för jag satte klockan på en timme senare än jag trodde så jag fick hetsa som vanligt. Lite hets har ju ingen dött av så det va nog bara som vanligt.
Anlände som vanligt till jobbet lite senare än jag borde men jag är ju i tid iaf! Johan va ju redan där och styrde så det va lugnt. 10 drog vi upp gallret och dom första morgonpigga nördarna kom inramlades, var lite besviken att inte fler hade orkat upp men men.
För er som inte vet så var det som så att Star Wars:The Force Unleashed släpptes och jag och Johan va utklädda till Jedis!! Woooooooho vilket party!!! Han klev in som Obi- Wan och jag var Anakin. Fick höra flera gånger att jag va lik Anakin så jag är nöjd med min insatts, haha..
Hade skoj heeeeela dagen. Blev ju iaf ett 10 Timmars pass på jobbet men vad gör man inte för att locka kunder

Tänker inte tråka ut er med massa text så jag slänger upp massa bilder istället

Summering av lördag och söndag. Jag är sjuk Punkt.






Sådärja!! Fiiiina bilder indeed! Sjukt nöjd med fotografen.
tycker ni ska slänga er in på Kristers blogg när ni ändå läser bloggar

http://klist.blogg.se/


Jamen visst ja jag var ju och spelade lite kort i lördags hemma hos Pape. Väldigt trevligt måste jag säga! Musikvideos på tvn och poker o öl, det är grabbigt så det står härliga till. Vi smaskade ju även muffins det kanske inte är lika manligt men dom va ju så goda...
Cred till Persson som ställde andra handen och fick sitta och dricka öl och kolla på stora delar av kvällen! haha.
Va trevligt att träffa alla pojkar iaf! Bönne och jag hade en spännande diskussion!!  Fick äta kalla strips från max också, inte lika spännande...


Men så äre i mitt liv! Ibland är stripsen kalla och ibland är dom varma. Helt klart




Här ligger man sjuk i sängen när det för första gången på länge är strålnade sol och perfekt longbräde väder.
vilken abstinens.......



Kommentarer
Postat av: Totte

May the Force be with you, Young Skywalker!



Saknade dig i helgen :/

Men jag kommer hem nästa helg, lust att mysa då? ;)

2008-09-22 @ 20:32:21
Postat av: Totte

Men saknas det inte nått i din lightsaber?



:P

2008-09-22 @ 20:39:36
Postat av: CC

Klart vi ska mysa då!!

nej det fattas ingenting i den :P det är mitt jedi trick att folk ska tro det bara :D

2008-09-22 @ 21:02:05
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: lys

hihi, det där inlägget hade jag väntat på, nästan varit på väg att klaga....

2008-09-22 @ 21:58:03
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/
Postat av: Totte

Låter bra!

Du måste vara en mäktig jedi, eftersom du fixar mindtricks över internet ;)

2008-09-22 @ 22:08:03
Postat av: Palle

Ja har inte ens nån kommentar.

2008-09-22 @ 23:17:30
Postat av: Rickard

CC, I am your father!

2008-09-23 @ 00:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0