Mina tankar?


Jaha, här går man och tror att allt är lugnt men det var det ju inte. Det är ju inte så att jag inte trivs med det, det var bara lite oväntat.... Känslor är svåra att få fason på och dom verkar ju inte bry sig så mycket om vad man tycker, dom små jäklarna. Men som sagt, det är ju inget jag mår dåligt av (än så länge). Kanske gör jag det senare, kanske gör jag det inte alls?
Frågan är ju lite hur jag ska hantera dom. Har inte riktigt kopplat ihop det än...






Imorn smäller det iaf, jag och johan står och  bankar på  dörren till jobbet  och väntar på att  chef-johan ska öppna! Wooho, hockeykväll (dag) med nya NHL 09, det är inte fy skam...





Är det dags för en Face Off sen sängen?







Kommentarer
Postat av: Palle

Snygg bild :D

2008-09-14 @ 22:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0