Har ingen ketchup...

Jahaja, nu vare nog dags för en liten bloggning igen tror jag.
Vad har hänt dom senaste dagarna?
Jag har (äntligen) åkt longboard!! Har varit hos doktorn, även hunnit umgås en del. Blivit frisk också frågar ni er nu? Njae, men det gäller ju att inte känna efter så väldans.

Iaf, Longboardandet.. sååååååå skönt att efter en helg sängliggandes och jävlig få komma ut i solskenet och glida runt lite.
Hade ju även tessan med mig så jag fick leka stödhjul men fick ju sol av det också!! Det va ju trevligt det med. Slänger upp lite bilder på äventyret. (även fast jag inte fått godkänt att jag får)






the maestro himself lr nå sånt... hrmm...




Fick gå lite också..




Höstbild....









Kolla vilka perfekta ollon!!!!!!  haha..... hrm... dagisnivå?






Idag har jag och kompis klister lekt. Vi skulle umgås med persson också men han fick lov att jobba den stackaren. Hängde runt på jobbet en sväng. Folk måste tro jag är arbetsknarkoman.....
Men iaf sen blev det hem till krister och laga mat och kolla hockey och kolla film. Maten blev köttfärssås och pasta. (bild här neranför),
Hockey blev Leksand - Borås 11 -3 tror jag nog.
Film blev Die Hard 4.0. Den va ju rätt bra faktiskt. Lite konstigt att jag inte sett den förens nu. Den som skrev manuset måste ha haft en rolig dag.
Krister va söt som vanligt. Skäggig som fan men det är ju Krister... haha. Vi drack lite alkohol också. Blev sentimentala och ville grina en skvätt. Blev inte lättare av att vi körde gamla klassiker på youtube!! fiiiina grejer...

Förberedelse..





Vi gjode tydligen mat för maaaaaaaaassa personer. Gottigt blev det iaf!!




Doktorn var ju inget speciellt äventyr direkt. Blev sjukt blå om armen för doktorn kunde inte hitta något blod...
Fick hemläxa också, Ska tydligen på gastroskopi senare i vinter också.. inget jag ser fram emot direkt....




Totte säger: vilken tur totte <3 cc (aka the Man)

Kommentarer
Postat av: Totte

När ska du lära dig åka riktigt bräda? :P

2008-09-25 @ 00:09:56
Postat av: Rickard

I brist på något bättre att skriva: Fina ollon :D

2008-09-25 @ 00:10:15
Postat av: CC

men totte du ska ju lära mig :D vi tar det samtidigt som vi kör våran free running

2008-09-25 @ 00:12:11
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: Totte

Sounds good, kan vi slå ihjäl varandra tillsammans ;)

2008-09-25 @ 00:13:45
Postat av: Klist

Åt en sjukt gedigen matlåda idag vill jag lova måste fan ha vägt 2 kilo =D

2008-09-25 @ 14:34:06
URL: http://klist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0