They call me candy cause my moves are so sweet

Jomenvisst. Här var det ju dött ser ju jag det

Vi kliver in med en sån där vad har hänt sen sist. Inte så överdrivet mycket måste jag säga. Jag och johan spelade Nhl 09 i 9-10 timmar i fredag, riktigt fient. Skinnsoffan va ju en smula svettig men what to do..
Det va den fredagen det. Hmm, undrar vart den tog vägen. Skoj var det då iaf! Det va bra Anders kom så jag fick nån att vinna över. Haha

Här har vi hittat myset och pizza och läsk och fan vet allt!!









Lördag, det va igår det. Då blev det lite jobba sen lite mys med Johan, Agnes och Totte. Lite BF .... hmm. BB? nej BK var det ju ja! Och sockerschock med psykadeliskmusik och glada färger. Jag var en naturbegåvning. Det är jag nöjd med. haha.





Men nu ska jag iväg och jobba igen



Avslutar med ett citat av Totte och ett citat som jag fått från Totte!


"Nog kan man kittla henne under fötterna utan att skämmas"


"Think of me as Yoda. Only istead of being little and green, I wear suits and I'm awsome! I'm your bro. I'm Broda" //Barney how i met your mother

Kommentarer
Postat av: Totte

Sockerchock är aldrig fel ;)

2008-09-14 @ 17:35:57
Postat av: Palle

Jag kan citera mej själv: "star wars suger"

2008-09-14 @ 23:08:22
Postat av: lys

känner för att klaga lite...



-blogga meeera!!



hihi



2008-09-17 @ 11:35:09
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/
Postat av: Ferhat

Förresten, Du har en bra blogg :). Fortsätt så här.

2008-09-17 @ 11:41:26
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Totte

Väntar på det nya blogg inlägget om stockholm...ta.ta.ta.ta..ta..taa...(Jaws theme)

2008-09-18 @ 22:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0