Wanted

Jag efterlyser ingen, jag syftar på filmen. Vilken höjdarfilm!!!
I nyskapande och specialeffekter får den Matrix att likna Bolibompa. Angelina Jolie blir bara snyggare med åren också har jag kommit fram till.
Nu tänker jag inte recensera den lr skriva nåt avslöjande så jag säger bara:  SE DEN!
Så nu har jag gjort det. Lättat mitt filmhjärta för allmänheten, eller nåt sånt....


och om det nu undgått någon så är det filmen WANTED jag syftar på.



Idag kommer Patrik hit! Jag är nöjd


Jag är fortfarande så nöjd över min Jack så jag vet inte vad jag ska skriva.

Har nog inget vettigt att skriva faktiskt...


 Det regnar ute. Det är ju inte så coolt


Kommentarer
Postat av: matty

What the fuck have you done lately? I've taken control over my life.

2008-09-05 @ 18:43:24
URL: http://fopps.wordpress.com
Postat av: Totte

Får sätta mig och kolla på wanted då, med det där du sa om jolie vet jag inte riktigt om det stämmer, har du sett hackers? dreglar

2008-09-06 @ 16:57:33
Postat av: ql_as

tänkte skriva en kommentar men de var ju den kommentaren som redan var skriven :P....

2008-09-07 @ 23:18:04
URL: http://qlas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0