Till dom....

.... två flickorna som hotade mig med sina fingrar och skrek om vattenglas och vattenflaskor:

"Vattenglas är en natriumsilikat, Na2[SiO2(OH2)] · 4 H2O
Vattenglas eller natriumsilikat är namnet på den konserveringsvätska som förr användes för att konservera ägg."


Taget direkt från wikipedia, sådärja! Där ser man alltså





Patrik - kalla mig gärna omogen men ja tycker fikus är ett extremt lustigt namn på en blomma
Maria- Har CC döpt den till fikus? vem har döpt den till fikus?

Nej nej maria det ääääär en fikus!! haha




och på tal om ingenting så är jag såååå mycket 2009!

Kommentarer
Postat av: A-palle

Haha :D Palle och CC 1, tjejerna 0! Hädanefter accepteras ENDAST frågor som "kan jag få mitt glas med vatten" eller "glaset som det är vatten i, kan jag få det?"



Förresten vill jag ha mer lakrits till CC! Om ni ändå ska lämna erat godis där kan ni väl köpa nåt som smakar bra?

2009-04-15 @ 00:12:11
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha..så kan de gå om man umgås en kväll med mig.=)..haha

2009-04-15 @ 00:15:43
Postat av: Maria

Patrik du kunde ha tagit pengarna du hittat och köpt ditt egna godis =)..jag hitta massa gott jag :P

2009-04-15 @ 00:16:59
Postat av: Tiny

det hade kunnat vara att jag firar ett år som coolast i stan men det är feeel!

Ja CC du är verkigen 1999 eller nej 2009 menar jag :P

2009-04-15 @ 00:22:06
URL: http://sandralindbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0