Detta fält måste fyllas i står det när jag ska publicera...

CC ringer johan.
"hej vad gör du"

Johan svarar:

"jag håller på att trycka på en kondom."

"Eh, säger jag lite osäkert"

"Fast den är för hård" säger han som om det vore något normalt

Han utbrister även "fan va Musse är trång"  och "den är svart, passar bättre än på min förra"

Avslutar det hela med ett " Fick äntligen på den men den sitter snett"

Tänker även slänga in en bild på det han pratade om ......




 
En rattmuff....rackarns..






Hade sista kvällen med Johan och Agnes i lördags. Förevigt om man får tro Agnes..... Tänker mest på vänner när Phoebe och Rachel ska sno med sig Joey till deras nya gäng och Phoebe säger  "goodbye Ross..........forever"

Iaf så kommer det lite fotkonst signerat Aggie!


Den här kallar vi den Spretande tåååån





Den här har jag egenhändigt ritat med mina skillzade pennmoves!







Jag och johan va med på ett hörn!




Bästa bilden från kvällen är iaf den här!


Agnes slickar johan i ögat! Iiiiiiinga som helst konstigheter!!!







Men nu släcker vi lampan för ikväll och sover en svängom i nattens spännande värld!



Kommentarer
Postat av: A-palle

Ååh öga, det som är så gott :D

2009-04-21 @ 01:07:00
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: tsl

dääärifrån du får alla konstigheter ifrån!!

2009-04-21 @ 10:59:14
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0