Fortsättning på igår...



Riktigt dålig bild på mina nya byxor och mitt quiksilverband. Men dom är fina iaf!


Skokartongsbotten



Min street fighter collectors. Vet inte varför jag har den men vad gör man inte för att få mer leksaker...




Haha, såg nu att jag lyckats få blixten rätt bra mitt i bilden. Aja värre kan ju hända


Igår var det kalas för Krister, Han är gammal, Vi lekte singstar och jag tror jag smällde i mig två påsar chips och en klase vindruvor själv.
Klev in på lite galna bilar-fotboll också, oooooooerhört roligt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skoj hos mig vart sent jag somnade fort....mej inte bra tala....mej mat behöva äta....mej homer!!!!



Eller något =)

2009-02-21 @ 15:39:49
Postat av: Rickard

Skorna och kepsen var ÖVERFETA! Fan vad snygga dom var!

2009-02-21 @ 18:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0