morgonstund....

Vaknade tidigt tidigt av en marddröm, sätter mig upp i sängen och inser att aj f-n i h-vete vad det bultar i mitt huvud.
Bättre start kan man ju få på morgonen men eftersom skam den som ger sig och det va äckelpäckel tidigt så tog jag ett piller och somnade om 09.14 ringde min bror och väckte mig, för övrigt exakt samma klockslag som min läkare ringde och väckte mig igår, och yrade om en jacka på stadium. Kan även ha varit jag som va trött och inte förtod, för när han ringde senare så vare ju glasklart!! Men nu sitter jag och äter gröt och äpplemos.
Fast när jag äter är det snarare äpplemos med lite gröt. Eftersom jag är en läsmänniska (en människa som läser?) så MÅSTE jag ha något att läsa när jag äter och just på morgonen vill man ha rolig text och lättläst, så vad hittar jag på när jag städar. Jo några Bert böcker!! haha, jag läser bert!! Vilken klassiker....

Men nu ska jag steka......

bacon alltså, sen blire jobba

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA, jag minns hur BRA Bertböckerna var, skrattade så man grät =)



KUNGLIGT!

2009-02-19 @ 20:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0