Snö är bra för meddelanden...

Lite humoristiskt, jag och krister kommer ut från johan till kristers bil och nån har skrivit i snön på kristers bil.
"vad blir det för mat" 

Jag skrattade jättemycket, väldans skojigt måste jag säga. 
Hade även skrivit KISS på taket, jag vet inte vad det betydde men men,  var även en stor schnaze på framrutan men det va inte lika påhittigt så den får ingen bild i bloggen!




'


Annars då, helgen har varit trevlig måste jag säga.  Fredagen bestod av Kristers kalas med tvspel och chipsätning och umgänge.
Sen jobba lördag, inte alltför spännande men såna dar finns ju också. Lördag kväll varf det pizzakväll (köttfärspaj för mig) med min bror, cia, syrran och david. Lilla pyran va såklart med men kastade in handduken redan vi halv åtta snåret. Blev lite melodifestivalen. (fruktansvärt dåligt upplägg, dåliga låtar och katastrofdålig programledare). En del chips hivade jag i mig också! Väldigt trevligt var det.
Idag var det också jobba, lekte väll support mest kändes det som. Sen blev det lite tvspelsmys hemma hos Johan! Krister kom med semeltårta från sitt kalas också, jag åt typ TVÅ hela tuggor!! Till mitt försvar så hade jag redan ätit en baguette en paj och en karins lasagne. Men med en vit House of the dead pistol mot huvudet säger man ju inte emot. Det lirades då olika spel hejvilt och ett urval var Street Fighter Fyyyyyra, Killzone 2 , Babysitting Party, Disney think fast lr nå sånt och NERF!  Det ena konstigare än det andra. Försökte inviga johan i super-sonic acrobatic powerd crazy ball cars. heter inte riktigt så men jag kommer inte ihåg. Men han gillade det inte, KATASTROF!!! Men men, man kan ju inte få allt här i livet....

Nu sitter jag här vid datorn och bloggar och kollar vänner och äter kexchoklad. Funderar på ett par mackor också innan läggdags....
Kan nog bli så ja, jag tror jag faller för frestelsen...


Kommentarer
Postat av: A-palle

Äta lite va, fetknopp

2009-02-23 @ 15:28:08
URL: http://apalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0