Drömmarnas värld

Konstig dröm?
Jag drömde att jag och blondinbella var på klacken och hon blev grinig för nånting jag inte kommer ihåg. Lr först började det med att jag gick runt och det va massa folk på skolan. Så jag satte mig på en bänk utanför där vi brukade ha musik ( i verkligheten) och åt mat som stod på en bricka. Och runt om mig stod massa hårdrockare och väntade på en konsert i aulan och dom skrek och härjade som attans, mitt i allt så började 5 -6 killar i basketkläder spela fotboll och rackarns va spännande det var. Tyvärr stod det massa folk ivägen så jag såg inte avgörande målet men iaf så kom en kille ur det vinnande laget fram och han hade en Detroit Red Wings tröja som jag slet av han och han skrev sin autograf på den.
Sen hittade jag på blondinbella vid ett litet stånd som sålde tröjor och korv. Så vi satt och disskuterade vilka tröjor vi skulle köpa och åt korv. Ett poff senare så satt min Cloetta på bordet också och jag tog bilder när blondinbella pussades med henne.
Sen kommer jag inte ihåg vad som hände mer för klockan ringde. Alltså väckarklockan, inte skolklockan. Fast det borde ju varit så men se det var det inte.


Det skojiga är ju att nu när jag skrev det här kom jag på att
1. Igår blev jag påmind om en hårdrockare som jag inte tänkt på på länge och den personen var med i drömmen.
2. Mat, det äter jag ju på jämt och finns alltid i mina tankar
3. Basket, fotboll och hockeyspel tänkte jag köpa igår. Mitt val blev hockey....
4. Blondinbella såg jag på Lets Dance igår.  (förlåt patrik)
5. Korv är ju lite av ett ämne som dyker upp rätt ofta. Den personen gillar dock inte korv...
6. Cloetta var bland det sista jag pratade om innan jag somnade


Vad betyder då allt det här?. Har inte en aning faktiskt....

Kommentarer
Postat av: lys

ska jag berätta vad det betyder ?



det betyder att du är kåt på Bellan i smyg =D



2009-01-10 @ 10:03:33
URL: http://njam.blogg.se/
Postat av: A-palle

Haha kollar du på lets dance!?! :D

2009-01-10 @ 15:27:36
URL: http://apalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0