Ett nytt år

2008 är slut. Har varit det i 4 dagar. Jag saknar det inte

Året har varit fyllt med jobbiga saker. 2008 var verkligen ett jobbigt år. Antagligen det värsta jag upplevt. Men jag har lärt mig mycket. Fruktansvärt mycket. Så nånting bra kom det ut av allt dåligt.
Har fått ett väldigt roligt jobb med sköna människor. Det är ett stort plus och nånting som gjort att jag klarat mig.

Gamla bekantskaper som blivit som nya. Nya bekantskaper man önskat varit som dom gamla. Nya bekantskaper som varit bra och några som inte varit lika bra.

Men men, kan sitta och älta allting som varit och analysera men det tänker jag inte göra. Iaf inte på bloggen.

Ha ett bra 2009 allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0