Kanske dags nu...

Ja som sagt, kanske dags att skriva om förra veckan.

Tisdagen var det först jobba sen fyllde världens sötaste pyra ETT HELT ÅR!! Det ni! Hon hade stor show och fick äta tårta för första gången bland annat.

Torsdagen bestod av en ytterstrevlig födelsedagsfika/tv-spelsturnering med grabbsen. Riktigt nice var det.
Tävlingen bestod av Super Smash Bros Brawl, Mario Kart och NHL 09 straffar. Tävlingen vanns tillslut av undertecknad och jag kammade hem en grymt snygg radiostyrd helikopter! Och en stor seg råtta. Och då snackar vi godis och inget annat.
Jag och krister fixade även tårta och bjöd gossarna på. Kände att jag fyller ju bara år en gång om året så klart pojkarna ska ha tårta. eller nåt sånt, haha.
Riktigt skoj var det, memo to self. Fixa fler spelkvällar!

Fredagen var det ju födelsedag för lilla mig då. Massa roliga presenter fick jag! Massa trevligt var det. Fick smaskig ananaspaj och bananpaj och köttfärspaj och lax/grönsakspaj. Riktigt paj i magen skulle man ju kunna skriva med lite humor.


Langar upp lite bilder från spelkvällen. Kanske dyker upp från diverse födelsedagar senare.

Koncentrerad, trött, koncentrerad



Ce mastercake




Glad och gladare. och paket!




Livat värre





Totte kör sin sängkammarblick




Hysterisk CC med presenter. Dvs jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0