Kult och Kul-tur


Det här är riktigt coolt.
Kan ni gissa vad det är?




Svaret är att det är helt enektl en inspelningsbar tråd. Jag har inte en aning om hur man lyssnar på den men min mor säger att den antagligen är inspelad av min mormor runt 1953 - 54 ungefär . Snacka om nymodigheter!









nånting helt annat fick jag iaf i juleklapp av johan.
Den är jättefin och jag blev glad av den kände jag . haha.





Vissa bilder är ju rätt självklara och man förstår utan problem




Medans andra va lite mer confusing och disturbing!





Varnings texten på den var också skojsig. Den lyder som följer.
"Varning. Boken är producerad i underhållande syfte. Stoppa inte din penis i bokens hål eller i några andra okända hål. det kan resultera i död, allvarliga skador eller till och med pappersskärsår. När boken väl köpts får den inte återlämans till vare sig butik eller förlag"

Riktigt skön faktiskt. kommer ha mycket användning för den (?!)













Kommentarer
Postat av: A-palle

Hahaha, skön bok :D

2009-01-10 @ 15:28:14
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: ql_as

du har testat den efter som du vet att den är skön, fast det står i varningstesterna att man inte ska göra det :P

2009-01-10 @ 20:39:23
URL: http://qlas.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0